Resultats de la cerca
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
Tallers de manualitats
Si vols entretenir-te a casa fent un taller, pots comprar les nostres capses de treballs manuals! Busca el tema que més t'agradi!
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Calculomates. Generador d'operacions matemàtiques
En aquesta pagina pots crear operacions matemàtiques com sumes, restes, multiplicacions, fraccions, derivades i logaritmes.
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
TALLER D'EXPERIMENTS A LA CUINA
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Mostrant 1-10 de 642 elements.