Resultats de la cerca
Prevenció de trastorns de la conducta alimentària (TCA)
Xerrades i conferències de prevenció dels trastorns de la conducta alimentària dirigides a famílies.
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
Joc de Pistes: Visita el Farmlab de Rupit
Joc de pistes a la natura amb el mòbil: Troba la clau del Farmlab. Aprèn mentre coneixes els nostres simpàtics animals i camines per un entorn tranquil ple de valors que et sorprendran.
COLÒNIES D'ESTIU
Colònies d’estiu per a infants i joves. Trobaràs un ampli ventall d’activitats d’anglès, cuina, disseny de videojocs, esportives, campaments, ball… T’hi esperem!
Passejada en Poni
Segur que el vostre fill/a gaudirà d'allò més amb aquesta passejada en poni
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
MÚSICA PER ALS MÉS PETITS
EDUCACIÓ MUSICAL EN LA PRIMERA INFÀNCIA de 0 a 36 mesos Fomentem l’educació musical primerenca en l’entorn familiar i escolar des d’una experiència directa, profunda i feliç.
Mostrant 1-10 de 642 elements.