Resultats de la cerca
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Excursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
Conflictes contemporanis
El recorregut pretén que l’alumnat entengui les dinàmiques socials i polítiques del primer terç del segle XX.
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)
L’art de Matisse més enllà del creador
Descobrint el Delta del Llobregat
Excursió amb el Centre Excursionista de Catalunya per descobrir els aiguamolls del Llobregat: espai singular i un oasi dins l'àrea metropolitana amb gran riquesa de vegetació i fauna.
Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundat
El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Mostrant 1-10 de 1.958 elements.