Resultats de la cerca
STEAM: Secret i seguretat: les matemàtiques que ens protegeixen
Les matemàtiques es troben a tot arreu, però en especial tenen molt a veure amb la seguretat i el secret, tan valorats avui en dia en tots els àmbits, en particular en el de les comunicacions digitals
PIRATES A LA VISTA!
Activitat teatralitzada per les sales del museu per conèixer el món de la pirateria mentre, amb un joc de pistes, l'alumnat coneix com era la vida d'aquests homes i dones.
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Insectes i bestioletes
Animeu-vos a conèixer els insectes i altres bestioletes que hi ha en la natura!
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
La cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
PER GUSTOS COLORS
Taller per comprendre i respectar la diversitat afectiva, sexual i de gènere, fomentant l’empatia i oferint eines per combatre la LGTBIfòbia.
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dona un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Taller de robòtica amb Lego Education
Taller de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Mostrant 1-10 de 1.971 elements.