Resultats de la cerca
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Mans a les eines! Construïm els dipòsits
En aquesta activitat aprendrem, amb l’ajuda d’unes maquetes, com es van construir els Dipòsits Vells de Manresa i quin era el seu funcionament.
Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
La cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
Itinerari: Diversitat i Ramadà
Per fora i per dins
Experimentem el canvi!
A l'activitat a l'aula Experimentem el canvi, els participants hauran de treballar com a científics: fer-se preguntes, realitzar experiments i treure les seves pròpies conclusions.
Mostrant 1-10 de 1.970 elements.