Resultats de la cerca
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Petjades i Rastres
Les petjades són fòssils? Quina informació ens donen? En aquest taller aprendrem quins tipus de fòssils hi ha i ens introduirem al món de la paleoiconologia.
La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
Espectacles educatius per a llars d'infants
Espectacles de teatre per a nens i nenes de 0 a 3 anys. Activitats educatives molt visuals que combinen l'humor del clown amb els titelles, la màgia i la música.
EL PLANETARI MARINER
Aquesta activitat permet conèixer la relació directa entre l'astronomia i la navegació. Durant segles, l'única referència per als navegants va ser a cel, i el seu coneixement va ser cabdal.
Narràrium Musical
Històries i contes d'arreu del món explicats amb veu, ritme i música en directe
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
Mostrant 1-10 de 1.970 elements.