Resultats de la cerca
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Projecte Veus
El "Projecte Veus" prevé la violència de gènere donant veu a dones agredides i homes agressors. Amb el teatre, busca detectar i prevenir la violència i microviolència, promovent relacions igualitàries
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Montserrat 360º
Amb el Centre Excursionista de Catalunya recorrerem alguns dels senders més panoràmics i d'interès de Montserrat: coneixent flora, fauna i geologia.
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
Construïm refugis: la Guerra Civil a Martorell.
Xerrada i visita posterior al refugi antiaeri de la Plaça de la Vila de Martorell per tal de conèixer com van afectar els bombardejos al barri de la Vila el gener de 1939.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Obertes les inscripcions del programa Recerkids - 10 anys fent de la ciència una aventura
Vols fer un projecte de recerca amb el teu alumnat de 5è i 6è de Primària, de la mà de professionals de la didàctica de la ciència?
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Mostrant 1-10 de 1.970 elements.