Resultats de la cerca
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS I FAMILIES
Un taller de dansa i clown en familia on tot és possible!
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Les estrelles i el mar
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Quants braços tenen les estrelles de mar? On tenen la boca? Es poden moure? Investiguem-ho!
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
Art i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
Mostrant 1-10 de 1.970 elements.