Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
Sexualitats | consentides, desitjades i plaents
El projecte Sexualitats | consentides, desitjades i plaents és un projecte de tallers per reflexionar sobre la violència sexual a partir del debat i l’expressió teatral i corporal.
Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!Dracs, de la llegenda a la realitat
Taller teòric i pràctic ideal per Sant Jordi. Busca explicar l'origen de les llegendes dels Dracs, la seva relació amb els rèptils i on els participants podrán veure i tocar diferents animals vius.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
Visita guiada al Museu del Barroc de Catalunya
Visita guiada a les sales del Museu del Barroc de Catalunya
Mostrant 1-10 de 1.970 elements.