Resultats de la cerca
DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
INVESTIGUEM EL MAR
A partir de l'anàlisi amb diferents paràmetres de l'aigua del port de Barcelona, se'n farà una diagnosi per tal de deduir quins són els seus principals focus de contaminació.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataTALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentació
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL PODER DE LES DADES DINS LA CIUTAT
Descobreix la importància del big data i la informació urbana a través de la visita al Mirador Torre Glòries. Aquesta experiència estimula el pensament crític i la presa de decisions sobre les ciutats
Taller d'Astronomia de Dibuix astronòmic amb astroxperiences.com
Descobreix el meravellós món del dibuix astronòmic en aquest Taller o Curs que t’oferim. Aprendràs a captar i il·lustrar amb habilitat els diferents objectes i fenòmens celestes.
Punts de llibre Solidaris
Activitat solidària a favor de Save the Children. Inscriu-te, rep els punts de llibre i els materials e sensibilització. Mobilitzat per la infància més vulnerable!
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.