Resultats de la cerca
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
Visites als parcs de Bombers de la Generalitat
Conèixer el dia a dia a dia d'un servei públic força atractiu per als nens i nenes, i sensibilitzar en aspectes de prevenció d'incendis i seguretat a la llar.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.El vulcanisme a la Garrotxa
Activitat per a conèixer la història geològica de la zona volcànica de la Garrotxa i reconstruir el procés de formació del volcà de la Pomareda a través de l'estudi d'un aflorament volcànic.
Saber versar (Barcelona)
Taller de poesia
La potabilització al laboratori
L’activitat es desenvolupa en el laboratori, on reproduirem, de forma reduïda, els processos físics i químics més habituals de la potabilització de l’aigua: la cloració, la decantació i la filtració.
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.