Resultats de la cerca
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on els alumnes descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i taller o tast segons edat.
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
Decorem rajoles? Taller de ceràmica: Trepa
Visita L'Enrajolada - Casa Museu Santacana, i decora la teva rajola seguint l'antiga tècnica de la trepa. Descobreix l'origen de la decoració ceràmica participant en una petita representació teatral.
Meteorologia, clima i matemàtiques
Descobrim la importància que tenen els instruments de mesura, les dades i les matemàtiques per a predir, des del temps que farà demà, fins al clima del futur o els fenòmens meteorològics extrems.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.