Resultats de la cerca
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.ESCAPE ROOM VIOLETA- INCENDI A LA TRIANGLE SHIRT WAIST COMPANY
Activitat molt recomanada per comprendre com i perquè s'origina el feminisme.
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
El corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetisme
L’os bru, el tresor del Pirineu
L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.