Resultats de la cerca
Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
Desxifrant l’arqueologia. Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Activitat educativa al jaciment arqueològic dels Plans de Santa Caterin
FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.