Resultats de la cerca
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
A través de la fórmula dental podrem classificar els carnívors en diferents famílies i, fins i tot, reconstruir la xarxa tròfica dels animals que van viure fa 12 milions d’anys als Hostalets!
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
Entre llums i ombres
Experimentant amb la llum
Traspatràs
Obra de teatre sobre l'educació viària, el civisme, el reciclatge i la prevenció. L'espectacle combina la màgia, la música, les figures de globus i l'art del clown.
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.