Resultats de la cerca
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
Decorem rajoles? Taller de ceràmica: Trepa
Visita L'Enrajolada - Casa Museu Santacana, i decora la teva rajola seguint l'antiga tècnica de la trepa. Descobreix l'origen de la decoració ceràmica participant en una petita representació teatral.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passat
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàMolt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
Descobrim el Clixo: moviment, forma i creativitat magnètica
Clixo dona lloc a un joc ric, ple d’experimentació i de microdescobriments, que connecta amb el moviment, la curiositat i la creativitat.
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.