Resultats de la cerca
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Escape box: Mercaders i pirates de la Mediterrània medieval
L’alumnat s’endinsarà en les aventures dels mercaders i pirates de la Mediterrània medieval per descobrir el comerç marítim medieval, la importància del Consolat de Mar i, conceptes sobre navegació.
Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Visita el Museu de Cera de Barcelona
El Nou Museu de Cera de Barcelona, renovat integralment el 2020, ofereix als seus visitants més de 150 figures distribuides en 28 escenografies diferents; una experiència moderna i innovadora!
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.