Resultats de la cerca
El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
Pere el Saliner: la llegenda del descobriment de la sal
Recorregut pel nucli antic i el Castell, amb l'explicació de la llegenda de Pere el Saliner. La finalització de l’activitat es durà a terme al Casinet, que inclourà un recipient de sal personalitzat
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Jocs de Medicina: Visita a la Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya s'ubica avui en l'antic Reial Col.legi de Cirurgians, un edifici del S.XVIII que conserva l'anfiteatre anatòmic original des d'on es feien les disseccions
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.