Resultats de la cerca
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
Pinta el teu escut al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric i pintura d'un escut medieval!
L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Explorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
ESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Coets d'aire
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Qui viu aquí?
A XATRAC, som una entitat en la que ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.