Resultats de la cerca
LA CAIXA DELS SONS (Museu Deu)
Les pintures del Museu Deu tenen so: els cotxes, la gent que passeja, les màquines que treballen al carrer… però avui està tot en silenci…
No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Per què m'agrada el reggaeton...?
Amb la crítica constructiva al reguetón i al trap com a teló de fons expliquem l'acte creatiu musical amb tots els seus components bàsics.
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologia"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Mostrant 1-10 de 1.968 elements.