Resultats de la cerca
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.LA FÀBRICA DE COLORS: la cantata participativa dels petits de l'escola que ha fet la volta al país!
Una experiència musical inoblidable per als petits de l'escola: protagonitzar un gran concert acompanyats per l'Orquestra Infantil de Barcelona!
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Fes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaTresors de l'art gòtic: l'Arqueta de Sant Martirià i el Retaule de Santa Maria de l'Escala
Descobreix l'art gòtic a través de dues peces emblemàtiques del Pla de l'Estany.
Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
LUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.