Resultats de la cerca
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
Discovering Queen
Discovering Queen és un viatge musical per descobrir una de les bandes més llegendàries del rock. Un espectacle en anglès que acosta l’univers de Queen a les noves generacions amb ritme i passió.
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Visita guiada per a grups escolars: El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.