Resultats de la cerca
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Evolució: De l'eclosió de la vida a la intel·ligència
Visita comentada a l'àmbit Evolució
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Texaventura…hem d’escapar!
A partir d'un joc amb diverses proves i enigmes, els equips van coneixent aspectes de la història de la indumentària. També coneixen en profunditat les col·leccions del Museu Tèxtil..
Experimentem el canvi!
A l'activitat a l'aula Experimentem el canvi, els participants hauran de treballar com a científics: fer-se preguntes, realitzar experiments i treure les seves pròpies conclusions.
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
Qui viu a l'estany?
Activitat que dóna a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Economia feminista: idees claus i mirada aplicada als equips
Identifica l'arrel de les problemàtiques social i introduir la perspectiva de l'economia feminista. Presentar les iniciatives autogestionades i eines aplicades per a la resolució de necessitats.
Taller de Percussió amb instruments reciclats
Tenint en compte la importància d’introduir la consciència del reciclatge a les escoles, treballem la temàtica a través d’un projecte de manera lúdica i creativa.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.