Resultats de la cerca
Viatja amb autonomia
L’activitat dona a conèixer el TRAM i la mobilitat sostenible, proporcionant recursos a les persones amb discapacitat intel·lectual que afavoreixen l’autonomia i els desplaçaments segurs per la ciutat
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
L’esclat del Modernisme a Manresa
Recorregut per la Manresa industrial i modernista.
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
Formació Acompanyament en el dol i les pèrdues
Formació d'acompanyament al dol A través d’aquesta experiència formativa proposem un procés d’autoconeixement que ens preparà per a poder desenvolupar la tasca d’acompanyar en el dolor i les pèrdues.
Jornada de Portes Obertes BIOINGENYIERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Premis per Treball de Recerca
Tots els premis per a Treballs de Recerca de Batxillerat al territori català.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.