Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
De Nord a Sud
Taller participatiu de conscienciació mediambiental i orientació espacial sobre el territori. Recorregut d'orientació dins la finca de Mas de Colom.
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
Jornada de Portes Obertes ARQUITECTURA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
CAMI DE (VI)DA
El destí de la família Tarrida, com el de tots els rabassaires, està escrit. O potser no?
Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.
FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.LA CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL MÓN
Activitat centrada en conèixer les causes i conseqüències de l'arribada dels europeus a Amèrica, i com s'hi navegava en aquella època.
Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.