Resultats de la cerca
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
TRAM Barcelona Open
Transmetre els valors vinculats a l'esport adaptat (superació, esforç, constància, companyonia, etc.) com a eina educativa, mitjançant l'aprenentatge sobre el tennis en cadira de rodes.
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Treballs de recerca d'Astronomia
A l'Astronòmica de Sabadell et podem ajudar en el teu treball de recerca d'astronomia. Et podem assessorar, ajudar, pots venir a fer observacions astronòmiques etc... el que necessitis pel teu TDR.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.