Resultats de la cerca
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..El botí d'en Capablanca
De la ma del bandoler Capablanca l’alumnat descobrirà l’època del barroc a partir del fenomen del bandolerisme.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Clowning: teatre en anglès
Teatre en anglès per als cicles mitjà i superior: un divertit viatge pels llocs més icònics del centre de Londres! Anglès nivell intermedi.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió Antiracisme
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
Componguem i gravem un himne!
De la classe, escola, casal, esplai, entitat, etc. Música i Tecnologia Format estàndard o professional
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.