Resultats de la cerca
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Creactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
LA GIMCANA DELS ODS
Gimcana interactiva on els alumnes descobreixen els ODS amb jocs, reptes i experiments per entendre la sostenibilitat i aplicar accions responsables al seu dia a dia.
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
SALUT, NATURA I EMOCIÓ - Activitat de Benestar Emocional
Passejada per la natura per ajudar a l'infant i/o adolescent a tenir una mirada humil, respectuosa, generosa, empàtica, assertiva, activa, crítica, constructiva i amorosa.
EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.