Resultats de la cerca
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
El món de les llavors
Conèixer les llavors, diferents tipus, com són per dins, com viatgen i com germinen.
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesLa Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Mostrant 1-10 de 1.972 elements.