Resultats de la cerca
DESCOBRIM LA MÒMIA I L’ANTIC EGIPTE AL MUSEU
Activitat vinculada a l’arqueta de l’Antic Egipte per venir al museu a descobrir aquesta cultura mil·lenària a través del contacte amb les obres originals.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
Traspatràs
Obra de teatre sobre l'educació viària, el civisme, el reciclatge i la prevenció. L'espectacle combina la màgia, la música, les figures de globus i l'art del clown.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Mostrant 1-10 de 1.972 elements.