Resultats de la cerca
MNACTEC en ruta: Descobrim el geni Leonardo da Vinci
Activitat interactiva per descobrir aquest geni i aprendre curiositats de la seva gran obra creativa relacionada amb invents, màquines i tecnologia
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Com filmar el desig? La representació de les sexualitats
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.PARLEM DE DRETS HUMANS
Taller per conèixer la Declaració Universal dels Drets Humans i reflexionar sobre la responsabilitat individual i col·lectiva per construir una societat més justa i solidària.
GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.
A CADA FEINA, LA SEVA EINA
Activitat per conèixer les tasques agrícoles de la vinya. Antigament, treballar la vinya era una tasca feixuga. Però, i d’aquí uns anys, com ho farem?
Componguem i gravem un himne!
De la classe, escola, casal, esplai, entitat, etc. Música i Tecnologia Format estàndard o professional
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
Mostrant 1-10 de 1.972 elements.