Resultats de la cerca
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
L'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim en científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de Sils
Explorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Desxifrant l’arqueologia. Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Activitat educativa al jaciment arqueològic dels Plans de Santa Caterin
La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passat
TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
Mostrant 1-10 de 1.980 elements.