Resultats de la cerca
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Picasso per un dia
Vols ser un artista com Picasso? Vine al Museu del Càntir d'Argentona a decorar el teu propi càntir tal com ho faria ell!
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 1.980 elements.