Resultats de la cerca
Apertix, competició de robòtica lliure, Territorial a Mataró
10è Competició de robòtica educativa lliure oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.SOLIDARIMÀGIA, Alumnes solidaris!!
Descobrim com és un camp de refugiats i les zones més deprimides i marginals del continent africà, com s'hi viu i que és SOLIDARIMÀGIA, com els seus mags porten il·lusió a aquests llocs desfavorits.
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
MNACTEC El vapor
Visita guiada als espais de producció de l’energia del vapor: les carboneres, les calderes, la xemeneia i la màquina de vapor
Plàstica social
Visita dinamitzada en clau de performance on els i les alumnes a partir de l’experiència, creïn un viatge que finalitza a la Creu de la Guia.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.