Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)
L’art de Matisse més enllà del creador
Creactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàFes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Visita-taller: A 10 METRES SOTA TERRA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
El taller facilita la comprensió del que significaren els bombardejos contra la rereguarda, l’articulació del Pla de Defensa Passiva i la realitat de l’experiència de persones que s’hi van protegir.
Jo sé cuidar-me
Taller d'autoestima, autoconcepte i respecte.
Endinsa't al Centre d'Interpretació de l'Aigua
Visita guiada en la qual s’explica la relació existent entre el Riudebitlles i el municipi, i com el riu ha influït i segueix influint en el territori.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.