Resultats de la cerca
Dones i Frontera: Art i revolució
Dones i Frontera vol recuperar la memòria històrica d’una sèrie de dones artistes que van formar part del context sociopolític de la Segona República, la Guerra Civil i la posterior dictadura.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.