Resultats de la cerca
Anem al Museu Darder i descobrim l'Estany
L'origen dels Museus de Ciències Naturals, la figura d'en Francesc Darder i la taxidèrmia. La conca lacustre de l'estany de Banyoles: Geologia, Biodiversitat i transfomació per mà de l'home.
Espectacle de Màgia: Inòpia!
Espectacle de màgia tendre, visual, inclusiu i participatiu.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Les adoberies de Vic. Un viatge a l’època dels artesans de la pell
Visita-joc per apropar els infants al patrimoni industrial, a la història dels pellaires de la nostra ciutat i a la col·lecció d’objectes de pell del Museu de l’Art de la Pell.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.