Resultats de la cerca
Tardor, castanyes i castanyers
Endinsar-nos al bosc de tardor, per tal de descobrir quins són els canvis que fa per a preparar-se per l'hivern, i alhora conèixer i aprendre d'una espècie tant peculiar com el castanyer.
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Tarragona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Sortides multiaventura l'Era d'Oliola
Sortida d'activitats fisicoesportives en el medi natural
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.