Resultats de la cerca
Fem fotografies sense càmera: L’instant màgic de la impressió
Entendrem el funcionament bàsic de la fotografia a través de l'experimentació amb llum i paper fotogràfic.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 2
A partir d’un itinerari pels carrers, places i esglésies més significatives del conjunt patrimonial de Montblanc, s’anirà aprofundint sobre les principals característiques del món medieval i el dia a
EL TEIXIT EN EL MÓN DELS IBERS
Manipularem diferents tipus de fibres com la llana i el lli per conèixer les tècniques d‘elaboració del teixit i aprendre com vestien els ibers de la Ciutadella.
Tallers de cuina a Can Pidelaserra
Melmelada, mató, formatge, galetes, mones de Pasqua i ous decorats. Inclou visita als animals de la granja . Cada infant s´endurà a casa la seva propia elaboració.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaVisita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.