Resultats de la cerca
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
LA CABRA d'Urpina
“La Cabra”, és una activitat única. Un taller pràctic i educatiu en què els alumnes podran explorar el món natural d’una manera especial i immersiva, tot elaborant un formatge macerat molt especial.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.