Resultats de la cerca
Descobrint la mineria a Súria
Recorregut pel Centre d’Interpretació del Museu de la Mineria, de la mà d’un guia que acompanyarà els visitants explicant i aportant aspectes tècnics i emocionals del treball a la mina.
Visita romana
Visita dinamitzada que proposa la descoberta del jaciment arqueològic amb un antic habitant de la ciutat romana, per a comprendre de primera mà com era la vida en aquest indret fa milers d'anys.
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Sostenibilitat d'un bosc
Visita comentada al Bosc Inundat
Buscant pistes. Trobem rastres!
Com podem saber si hi viuen animals en un bosc? Què són els rastres? Quins tipus de rastres hi ha?
La descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
Gimcana cultural a Sitges, la Carrera d'Amèrica
Una gimcana cultural per a descobrir els edificis i les restes que van deixar els Indians a la Vila.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.