Resultats de la cerca
SAFE (Superbug Awareness For Education)
El projecte SAFE (Superbug Awareness for Education) és una iniciativa europea que busca conscienciar sobre la resistència antimicrobiana a través de l’educació, la ciència ciutadana i la divulgació.
La dona al món industrial
Les dones sempre han treballat al món industrial, però durant molt de temps la seva important aportació va ser invisibilitzada.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
Endinsa't en CosmoCaixa Barcelona
Entrada al museu amb accés a totes les exposicions permanents i temporals
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Mostrant 1-10 de 1.991 elements.