Resultats de la cerca
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.Visita guiada escolar Montblanc Medieval 1
L’important i ben conservat patrimoni medieval de Montblanc converteixen la vila en l’espai idoni perquè els alumnes viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’edat mitjana.
Tallers de cuina a Can Pidelaserra
Melmelada, mató, formatge, galetes, mones de Pasqua i ous decorats. Inclou visita als animals de la granja . Cada infant s´endurà a casa la seva propia elaboració.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaQuina història explica la teva guitarra?
Dissenya una guitarra imaginària i crea una història original inspirada en el seu disseny. Una activitat que connecta creativitat, història i expressió artística.
L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.