Resultats de la cerca
Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Parlem de sexualitat i afectivitat a casa - Taller per abordar l’educació afectiu sexual amb infants i joves
Taller participatiu per a famílies on reflexionarem i generarem estratègies per educar en les sexualitats d’una manera lliure i respectuosa amb els infants i joves.
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
Extraescolar Còmic - Poblenou
A l‘extraescolar de còmic treballarem diferents tècniques d’il·lustració, creació de personatges, expressions facials, creació d’escenes, etc. i ens introduïm al còmic creant un guió i una història.
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió Antiracisme
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.