Resultats de la cerca
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Curs introducció a la Integració Sensorial, 50 HORES (PRESENCIAL)
8a edició pel 2027! Es tracta d'un dissabte al mes, de Gener a Juny 2027.
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Mostrant 1-10 de 1.990 elements.