Resultats de la cerca
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.SALVAT PAPASSEIT I ELS NENS DE LA MEVA ESCALA
A UNA CASA DE NINES ON VIU JOAN SALVAT-PAPASSEIT CONEIXEREM ELS PERSONATGES DEL VEÏNAT, ELS NENS DE L'ESCALA MENTRE LA PORTERA ENS CONTA I CANTA LA VIDA I OBRA DEL POETA
COLÒNIES DE MUNTANYA per a escoles
Oferim un programa de colònies d'aventura i natura a La Molina, per a alumnes de totes les edats, durant la primavera! Allotjaments propis, cuina pròpia, activitats i monitoratge propis... Tot inclòs!
MOU-TE! TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS
Taller de dansa cognitiva per infants on podran explorar i coneixer la dansa i el movimient des d'una perspectiva diferent a la dansa tècnica.
EXPLORANT EL MÓN
Activitat al planetari del museu on s’hi podrà contemplar els canvis que les exploracions geogràfiques han tingut en la manera de representar el planeta.
TALLER DE SEXUALITAT I AFECTIVITAT PER A JOVES.
Taller per trencar el tabú i resoldre dubtes sobre sexualitat, trencar mites i falses creences al voltant d'aquesta i caminar cap a un model de relacions sexoafectives més sà.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
Clowntifics, la ciència més pallassa de Big Van Ciència
Espectáculo científico en el que el alumnado se convierte en protagonista, realizando experimentos y utilizando la ciencia para resolver grandes problemas.
LUDOBIBLIO - ESPAI DE LECTOESCRIPTURA
Endisar-se en el món de la lectura acompanyats de maletes plenes d'històries i jocs.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.