Resultats de la cerca
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Sumem i no restem
"Sumem i no restem" reflexiona sobre l'assetjament escolar. Vol fomentar l'empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l'exclusió.
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!
Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.