Resultats de la cerca
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
It's Magic!
Espectacle en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso que vol fer màgia. Activitat per als cicles infantil i inicial. Anglès nivell d'iniciació.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloSi les pedres parléssin... records del passat, oportunitats del present
Visita - taller a l’exposició “El que diuen les pedres callen els arbres” basada en els elements de pedra salvats de la destrucció provocada per la Guerra Civil.
ACTUEM PEL CLIMA!
Activitat destinada per a primària cicle superior.
L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.