Resultats de la cerca
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Tour per a escoles a la barca de Banyoles
Una experiència educativa on els estudiants aprendran sobre la fauna, la flora i la història de l'Estany de Banyoles d'una manera dinàmica i immersiva.
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Foto Report
Foto report. El taller de fotografia jove del Museu d'Història de Catalunya
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Conflictes contemporanis
El recorregut pretén que l’alumnat entengui les dinàmiques socials i polítiques del primer terç del segle XX.
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Herois en primer pla. La construcció sonora de les masculinitats
Un taller per entendre la construcció de la figura de l'heroi a partir de la dimensió sonora del cinema.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.