Resultats de la cerca
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.SALUT, NATURA I EMOCIÓ - Activitat de Benestar Emocional
Passejada per la natura per ajudar a l'infant i/o adolescent a tenir una mirada humil, respectuosa, generosa, empàtica, assertiva, activa, crítica, constructiva i amorosa.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
TALLERS DE PERCUSSIÓ I INSTRUMENTS RECICLATS
Amb Som percussió podeu fer tallers de percussió innovadors i adaptats a qualsevol edat. Fan servir instruments de percussió especials per escoles fets amb materials reciclats
MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
EL VALOR DE LES PLANTES
Taller interactiu on els alumnes identifiquen plantes amb jocs, material manipulatiu, claus dicotòmiques i guies, explorant el bosc i completant el seu quadern de camp.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.